Rekrutacja
- Poszukiwanie dyrektorów wykonawczych
- Wyszukiwanie w bazie danych
- Usługa rekrutacji Hybrid Headhunting
- Personel premium
- Mapowanie talentów
Spełnienie
- Zarządzanie magazynem
- Pakowanie i pakowanie selektywne
- Przetwarzanie zwrotów
- Przesyłka pocztowa i kurierska
- Usługi dokumentacyjne i księgowe
- Obsługa sklepów internetowych
Bazy danych
- Budowa baz danych
- Zarządzania bazami danych
- Aktualizowanie i profilowanie baz danych
- Ponowna deduplikacja danych
CATI
Ankiety CATI lub telefoniczne to skuteczny sposób zbierania informacji o rynku docelowym. Świadczymy profesjonalne usługi w zakresie rozmów telefonicznych, aby pomóc w uzyskaniu przydatnych danych.
Telesprzedaż
Zapewniamy telesprzedaż przychodzącą i wychodzącą.
Nasi specjaliści są niezwykle cierpliwi, przekonujący i wytrwali.
Wiedzą, jak skutecznie sprzedawać Twoje produkty lub usługi przez telefon.
Call Center
Nasi specjaliści call center mogą odbierać i wykonywać połączenia za Ciebie, a także automatyzować i delegować procesy za Ciebie. Mamy więc następujące usługi:
- Połączenia przychodzące
- Rozmowy wychodzące
- Usługi zautomatyzowane (interaktywne odpowiedzi głosowe, poczta głosowa i lokalizator sprzedawców)
Infolinie
- Przyjmowanie zamówień i bieżące przekazywanie ich do klienta
- Rejestracja na konferencje, seminaria, sympozjum
- Przyjmowanie i obsługa reklamacji
- Programy lojalnościowe
- Obsługa sklepów internetowych
- Programy, cross-selling i up-selling
Poniżej przedstawiamy niektóre z korzyści płynących z badań CATI:
- W związku z tym, że wskazówki dotyczące routingu są załatwione, ankieter może skupić się na samym wywiadzie.
- Dane są wprowadzane w standaryzowanym formacie bezpośrednio do bazy danych ankiety. Nie ma potrzeby dodatkowego przetwarzania danych (np. transkrypcji, wprowadzania danych i kodowania). Pomaga to w redukcji kosztów i błędów.
- Ponieważ dane są wprowadzane w trakcie ich zbierania, proces interwencji jest szybszy.
- Ponieważ informacje zwrotne są uzyskiwane w czasie rzeczywistym, badacze i analitycy mogą analizować zbiór danych ankietowych w trakcie pracy w terenie. Obejmuje to wyświetlanie wyników ankiety na tablicach informacyjnych w czasie rzeczywistym.
- Nowoczesne platformy CATI pozwalają na stosowanie metodologii mixed-mode, integrując wywiady telefoniczne z ankietami online. Jest to szczególnie ważne w badaniach business-to-business, gdzie do optymalizacji wskaźników odpowiedzi konieczne jest zastosowanie wielu metod zbierania danych.
Badania rynku CATI mają też kilka wad:
- Bezbłędne skonfigurowanie i uruchomienie kwestionariusza na urządzeniu CATI wymaga czasu.
- W przypadku CATI, radzenie sobie z odpowiedziami otwartymi stanowi wyzwanie: Mimo, że systemy radzą sobie z odpowiedziami otwartymi, ankieterzy muszą być w stanie pisać szybko i dokładnie, aby je wychwycić.
- W którym roku [ubiegał się Pan/ubiegała się Pani] o rentę inwalidzką z tytułu niezdolności do pracy lub o dodatek opiekuńczy.