Usługi

Jesteśmy zespołem specjalistów od marketingu bezpośredniego, którzy dokładnie wiedzą, jak zapewnić Ci skuteczne kampanie biznesowe. Oferujemy usługi:

Rekrutacja

  • Executive Search
  • Wyszukiwanie w bazie danych
  • Usługa rekrutacji Hybrid Headhunting
  • Personel premium
  • Mapowanie talentów

Telesprzedaż

Zapewniamy telesprzedaż przychodzącą i wychodzącą. Nasi specjaliści są niezwykle cierpliwi, przekonujący i wytrwali. Wiedzą, jak skutecznie sprzedawać Twoje produkty lub usługi przez telefon.

Spełnienie

  • Zarządzanie magazynem
  • Pakowanie i pakowanie selektywne
  • Przetwarzanie zwrotów
  • Przesyłka pocztowa i kurierska
  • Usługi dokumentacyjne i księgowe
  • Obsługa sklepów internetowych

Bazy danych

  • Budowa baz danych
  • Zarządzania bazami danych
  • Aktualizowanie i profilowanie baz danych
  • Ponowna deduplikacja danych

CATI

Ankiety CATI lub telefoniczne to skuteczny sposób zbierania informacji o rynku docelowym. Świadczymy profesjonalne usługi w zakresie rozmów telefonicznych, aby pomóc w uzyskaniu przydatnych danych.

Call Center

Nasi specjaliści call center mogą odbierać i wykonywać połączenia za Ciebie, a także automatyzować i delegować procesy za Ciebie. Mamy więc następujące usługi:

  • Połączenia przychodzące
  • Rozmowy wychodzące
  • Usługi zautomatyzowane (interaktywne odpowiedzi głosowe, poczta głosowa i lokalizator sprzedawców)

Infolinie

  • Przyjmowanie zamówień i bieżące przekazywanie ich do klienta
  • Rejestracja na konferencje, seminaria, sympozjum
  • Przyjmowanie i obsługa reklamacji
  • Programy lojalnościowe
  • Obsługa sklepów internetowych
  • Programy, cross-selling i up-selling

Poniżej przedstawiamy niektóre z korzyści płynących z badań CATI:

  • W związku z tym, że wskazówki dotyczące routingu są załatwione, ankieter może skupić się na samym wywiadzie.
  • Dane są wprowadzane w standaryzowanym formacie bezpośrednio do bazy danych ankiety. Nie ma potrzeby dodatkowego przetwarzania danych (np. transkrypcji, wprowadzania danych i kodowania). Pomaga to w redukcji kosztów i błędów.
  • Ponieważ dane są wprowadzane w trakcie ich zbierania, proces interwencji jest szybszy.
  • Ponieważ informacje zwrotne są uzyskiwane w czasie rzeczywistym, badacze i analitycy mogą analizować zbiór danych ankietowych w trakcie pracy w terenie. Obejmuje to wyświetlanie wyników ankiety na tablicach informacyjnych w czasie rzeczywistym.
  • Nowoczesne platformy CATI pozwalają na stosowanie metodologii mixed-mode, integrując wywiady telefoniczne z ankietami online. Jest to szczególnie ważne w badaniach business-to-business, gdzie do optymalizacji wskaźników odpowiedzi konieczne jest zastosowanie wielu metod zbierania danych.
Badania rynku CATI mają też kilka wad:
  • Bezbłędne skonfigurowanie i uruchomienie kwestionariusza na urządzeniu CATI wymaga czasu.
  • W przypadku CATI, radzenie sobie z odpowiedziami otwartymi stanowi wyzwanie: Mimo, że systemy radzą sobie z odpowiedziami otwartymi, ankieterzy muszą być w stanie pisać szybko i dokładnie, aby je wychwycić.
  • | W którym roku [ubiegał się Pan/ubiegała się Pani] o rentę inwalidzką z tytułu niezdolności do pracy lub o dodatek opiekuńczy.