DataContact to firma zajmująca się marketingiem bezpośrednim, która oferuje takie usługi jak zarządzanie bazami danych, realizacje, call center, rekrutacja, telesprzedaż, infolinie, CATI i inne. Dziesiątki naszych klientów są całkowicie zadowolone z naszych bezpośrednich kampanii marketingowych.
Nasze główne zasady to:
- przejrzystość
- wydajność
- profesjonalizm
- kreatywne podejście
Chcesz stać się częścią naszego zespołu? Skontaktuj się z nami, aby uzyskać najnowsze informacje o nowych wolnych miejscach pracy.
Marketing bezpośredni jest rodzajem komunikacji marketingowej, która opiera się na bezpośredniej komunikacji osobistej z odbiorcą wiadomości lub klientem w środowisku “business to business” w celu wspierania relacji i generowania zysków. Marketing bezpośredni opiera się na traktowaniu każdego klienta jako jednostki, uwzględnianiu informacji zwrotnej oraz unikaniu korzystania z pośredników informacyjnych.
Praktyki BTL są określane w marketingu zachodnim jako marketing bezpośredni. Marketing bezpośredni często wykorzystuje SMS-y i inne formy bezpośredniego dotarcia do klientów. W centrum zainteresowania marketingu bezpośredniego są jednostki, a nie grupy docelowe.
Zintegrowany marketing bezpośredni jest jedną z najskuteczniejszych form marketingu usług. Systematyczne i konsekwentne stosowanie różnych rodzajów oddziaływania na grupę docelową jest możliwe dzięki zintegrowanemu marketingowi bezpośredniemu.
Działania marketingu bezpośredniego wymagają stworzenia bazy klientów, na którą składają się uporządkowane, stale uzupełniane i aktualizowane informacje o osobach fizycznych lub prawnych, a także o ich preferencjach i potrzebach konsumenckich, w celu przetwarzania danych i dostarczania klientom produktów odpowiadających ich zapytaniom.
Bazy danych w marketingu bezpośrednim są ściśle powiązane z CRM, czyli koncepcją zarządzania relacjami z klientem, która porządkuje wszystkie etapy relacji z klientem, od marketingu i sprzedaży po obsługę posprzedażową i pozwala na konsolidację wszystkich informacji o kliencie.
Co najważniejsze, jesteśmy ekspertami CATI.
Wywiady telefoniczne są prowadzone przez kwestionariusz, który jest wyświetlany na ekranie komputera. Aby odpowiedzieć na wstępnie zakodowane odpowiedzi wyświetlane na ekranie, ankieter używa klawiatury i myszy do rejestrowania odpowiedzi. Program CATI obsługuje wszelkie kierowanie kwestionariuszem lub złożoną logikę ankiety.
Co więcej, większość pakietów oprogramowania CATI obsługuje:
Program CATI obsługuje wszelkie kierowanie kwestionariuszy i złożoną logikę badania.
| Czy kiedykolwiek [ubiegał się Pan/ubiegała się Pani] o rentę inwalidzką z tytułu niezdolności do pracy lub o dodatek opiekuńczy? Wskaźniki odpowiedzi, wyniki rozmów i planowanie terminów wywiadów są monitorowane.