Badania rynku

Dzięki badaniom marketingowym Twoja firma będzie mogła odkryć rynek docelowy i uzyskać opinie i inne informacje zwrotne od konsumentów na temat ich zainteresowania produktem lub usługą. Głównym celem badań rynkowych jest określenie rentowności nowej usługi lub produktu poprzez badania prowadzone bezpośrednio z potencjalnymi klientami. Nasi specjaliści telemarketingu mogą pomóc Ci zdefiniować grupę docelową, zapewnić wysokiej jakości analizy biznesowe i rynkowe przed skorzystaniem z CATI i innych usług call center.

W rezultacie CATI (Computer Aided Telephone Interview) jest technologią, która automatyzuje system komputerowy w celu ułatwienia przeprowadzania wywiadów telefonicznych. Znaczenie CATI można podsumować w następujący sposób: specjalista podczas rozmowy z potencjalnym klientem ma do dyspozycji słuchawkę telefoniczną (“wolne ręce”) oraz terminal komputerowy.

Nasze główne usługi telemarketingowe to CATI, Telesales i Call Center. Zespół DataContact składa się z profesjonalnych telemarketerów i agentów telemarketingowych, którzy posiadają umiejętności twarde i miękkie na wysokim poziomie. Badanie rynku to jeden z najważniejszych kroków w budowaniu skutecznej kampanii telemarektingowej. Używamy szeregu produktów w połączeniu z praktycznymi umiejętnościami i głęboką znajomością dziedziny, aby pomóc Ci w osiąganiu najlepszych wyników.

Badania telefoniczne są jedną z uzupełniających metod zbierania danych w ramach CJS. SRK może wykorzystać własną bazę danych, która reprezentuje populację według wieku, płci i miejsca zamieszkania, a także bazy numerów otwartych, do przeprowadzenia próbnych badań telefonicznych. Do przeprowadzenia ankiet B2B można wykorzystać bazy danych klientów, bazy klientów i inne podobne bazy danych.

Przeprowadzanie ankiet telefonicznych obejmuje dotarcie do szerokiego grona osób, koncentrację na konkretnych grupach docelowych oraz angażowanie respondentów, do których trudno dotrzeć, takich jak prezesi, urzędnicy państwowi, liderzy opinii.

Kiedy nadchodzi czas na przeprowadzenie ankiety, najlepiej skorzystać z ankiety telefonicznej.

  • Ważny jest wysoki stopień responsywności podczas przeprowadzania fazy terenowej badania i analizy wyników;
  • Komunikacja twarzą w twarz z grupą docelową jest mało prawdopodobna lub trudna;
  • Komunikacja twarzą w twarz z grupą docelową jest mało prawdopodobna lub trudna; 

W celu zapewnienia wysokiej jakości i szybkości dostarczania danych w przypadku badań telefonicznych na dużą skalę korzysta się z usług wyspecjalizowanych firm o ugruntowanej pozycji. Podczas realizacji projektu przeprowadzana jest systematyczna analiza i etapy badania, dialogi są rejestrowane i oceniane w celu wprowadzenia zmian w pracy operatorów, a także uzyskiwane są raporty okresowe.